Alla inlägg under november 2012

Av Mila - 30 november 2012 18:20

hej alla mina kära och älskade läsare! Nu har jag precis ätit middag Klarrt! Jippi men dissar det, var ingen god mat. Ikväll så ska alla i min klass gå på klassdisco som vi själv anordnar. Muppar hihihi. Fast Emma, Hilda och nån till skulle visst inte gå- så man räknar inte med  mig då.  . Kolla in världens bästa ponnypuss.bloggplatsen.se så är ni gulliga- Juste imorrn drar jag till stallet och just nu stör jag mig på att jag skriver såna- istället för. såna. Gaahh rastlös fast har ju datorn hela kvällen. mamma har babblat om nå glöggmingel med sina kompisar så det blir att dricka glögg i kväll och käka gott. Det gör vi en tummen upp! för. hihi. Nu ska jag göra annat så bajs bajs bloggar sen/ Imorrn

Av Mila - 30 november 2012 13:40

Shit vad kul alltså jag är sankta lucia!! Grattis till mig

Hej

Av Mila - 30 november 2012 13:35

Jag är så sur just nu. Det finns en tjej här på min skola som heter alishia som är ganska snäll om man behandlar henne rätt. Men sen nu, kommer någon och låtssas vara henne och skriver elaka komments, och jag vet precis vem. så den kommentaren från "alicia" som finns på min sida, är från någon annan, tänkte bara säga det. och det är sjukt många i våran klass som är arga på den här tjejen efter  allt hon ljugit om. Så jag hoppas detta inlägget får den person att ändra sig och be om ursäkt, men framför allt sluta med dettta!.

Av Mila - 27 november 2012 13:07

- Hej Sally, vill du se Kavaj? Det är Bosse som frågar

- Nämen Hej! Klart jag vill!! Säger Sally och följer efter Bosse som börjat gå.

-Han är inte riden på ett bra tag, så hoppas du är stark nog för en sprängande travare! Säger Bosse och skrattar.

- Det ska jag nog klara av. Säger Sally och ett leende sprider sig på läpparna. När dem kommit in istallet så är det första Sally ser är en svart, nordsvensk som är fastspänd mitt i stallgången. Kedjorna som håller hästen är smidda i guld. En stall dräng håller på att sadla hästen. Drängen hälsar på Bosse och dem börjar prata. Hästen Har en vit stjärn som är format som ett hjärta mitt i pannan. Det är en valack, det har hon förstått redan från början.

- Det här är Kavaj Sally. Säger Bosse nöjt.

- Du måste skoja, en sån drömhäst skänker man väll inte bort. Flämtar sally fram, förmodligen chockad över att det är hennes häst.

- Jopp, jag gör det. Du vet, när man inte har tid så gör man det. Ska du provrida nu på en gång?

- Det funkar för mig. Säger Sally och tar tag i hans tyglar.


Nu hinner jag inte skriva nå mer, fortsättning följer! bajs bajs


Av Mila - 27 november 2012 12:49

kan det bli värre än såhär? ögoninflammation som gör ont som **************************************************
**********'. Hursomhelst måste jag ju säga HEJ!! Igår var jag istallet med världsbästa Ponnypuss.bloggplatsen.se! Vi fick åka ett varv runt innerplan med hennes pappa bakom knicken. Usch vad kul det var! Ska dit på Lördag igen om int.. Inget. På torsdag har jag planer att åka till glimt och bolle. jag tänkte ge dem lite morötter och säga hej och kanske rida lite och så. Mocka hagen måste jag ju göra då också. Igår så satt jag på Given to you, petters största häst som är 1,70m i mkh. Hon är ju suuper. Idag hade jag och Hilda tänkt åka dit men jag blev ju sjuk och jag vet inte om hilda ska dit ja men det kan ni ju kolla in på hennes bloggg för jag har ingen aning! Att ha ögoninflammation är inte alls kul, det svider och kliar och så rinner det var som torkar. Isch va jobbigt. Men nu måste jag kila för nu ska jag göra annat! Kram och Chao, följ min blogg! Kolla in Ponnypuss.bloggplatsen.se  

Av Mila - 25 november 2012 09:23

Appy Employd   En travhäst som jag ledde igår. En sjukt härlig dröm  . Jag  galopperade typ på ett havrefält flera varv. Så fick man ett sånt där lycko rus. Men gomorron måste jag ju säga  . Idag är planerna att plugga lite kemi och kanske vara med hilda. Kanske att jag samlar lite pengar också. Jag hade tänkt att vi kanske skulle köpa lite rykt saker till travet eftersom det inte finns så jättemkt där. Deet finns ju så att man har men ända. Idag lovar jag  att skriva sally och kavaj. faktum med är att jag ska göra det efter inlägget, så mkt lovar jag. så jag kanske hör av mig senare. Åh, nu får jag dåligt samvete för att jag bloggar så lite. Juste, det är bara 30  dagar till julafton!! JIPPIE.


CHAO OCH SORRY FÖR DÅLIGT UPDATE, HEMSKT LESSEN FÖR DET!!

Av Mila - 24 november 2012 18:15

Jag ska gå och mysa med en påse godis framför tvn nu så skriver imorrn bye bye

Av Mila - 24 november 2012 17:25

Hej. Nu är jag sviintrött. Jag har varit i Hildas pappas stall hela dagen och haft skitkul. Vi planerar att åka dit på tisdag också. Ska bli kul! När vi skulle utfodra alla hans hästar så fick vi åka sexhjuling 60 km i timmen. Jag och Hilda satt typ så här på flaket   . Så kul hade vi! Nu när jag blir färdig med inlägget så ska jag skriva sally och kavaj. Tycker ni om den? det är iallafall vad jag hoppas. Petter ( hildas pappa då) sa att det är bara att välja varsin häst så skulle vi rida/ köra dem!! Åh, jag är såå lycklig! nu har ju jag och Hilda någon att pyssla med förutom glimtis och bolle. Men jag hade tänkt och åka till att hälsa på dem nån gång till veckan. Det är mkt som ska göras till veckan. Framför allt 2 läxor och ett kemiprov att plugga till, sen måste jag samla pengar till julklappar, sälja till klassresan och sen då ska jag hinna med att jobba i Petters stall och vara med Hilda. Till veckan så har jag dock 2 innebandy träningar som ska på, plus att jag ska hinna blogga. Så  förlåt mig ifall jag inte uppdaterar men ni vet ju att det blir mkt på helgerna eller hur? Och så får vi ju inte att jag ska fixa grejer till ett skoldisco vi ska ha på skolan. ( vilket jag inte kommer gå på eftersom jag har träning och jag tänker inte ens följa med på den). Men måste iaf köpa popcorn, inte lite utan 10 LITER POPCORN. Jaja, nu ska jag skriva den dära novellen. Och juste, jaag åt tacos till middag bara så ni vet, kolla in ponnypuss.bloggplatsen.se! Chao och kram på er kära läsare! Ha en mysig och trevlig lördags kväll vilket jag kommer att ha!

Presentation


Allt är uppochner. Läs presentationen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg ska min ponny ha (om jag får en alltså ;)
 Grön
 Blå
 Lila
 Rosa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Horses

Hej som alla vet så älskar jag hästar :9 därför gör jag denna meny avdelning. haha låålll vet inte ens va jag gör men det får väl duga ändå :)

Läs mer om glimt

Min ena skötponny Glimt

Namn: Midgårds Glimt

Typ: Valack

Kategori: Liten B

Ålder: 7 elr 8 tror jag

Övrig fakta: Världens bästa ponny!! Och envisaste hihi<3

 

Läs mer om Bolero

Min andra skötponny Bolero

Namn: Midgårds Bolero

Typ: Valack

Kategori:  maxad A

Ålder: 4

Övrig fakta: Bolero är inte inriden än. Men vi löshoppar han och tränar frihetsdressyr med han. Han kan sitt och Ligg :) Världens bästa ponny<3  

Läs mer om mig ;)

Här har du möjlighet att läsa mer om mig, mina konstiga händelser, saker om  mig, mina intressen och m.m

 


Ovido - Quiz & Flashcards