Alla inlägg under april 2013

Av Mila - 30 april 2013 16:30

.. har varit en skitdag och kommer fortsätta att vara..

Av Mila - 29 april 2013 20:06

Haloojjjssiisssiisissis!

Vet ni vilken snyggig jag hittade på blocket för 5000? En varmblods valack, snäll i all hantering, hund och barn van. Visade och berättade för mamma, gissa vad hon sa? Vi får prata om det när pappa kommer hem innan vi ringer ägaren!! I luleå var det. Men ifall det blir nåt så blir det foder först ( hoppas jag) Och om den inte är inriden, gör jag det själv. ( har fått inspiration av en tjej som bara hade gått en termin ridskola, som fick en egen häst som var oinriden, och hon red in den i smyg. Idag är han himmelskt het, men superfin annars)

Av Mila - 29 april 2013 20:06

Haloojjjssiisssiisissis!

Vet ni vilken snyggig jag hittade på blocket för 5000? En varmblods valack, snäll i all hantering, hund och barn van. Visade och berättade för mamma, gissa vad hon sa? Vi får prata om det när pappa kommer hem innan vi ringer ägaren!! I luleå var det. Men ifall det blir nåt så blir det foder först ( hoppas jag) Och om den inte är inriden, gör jag det själv. ( har fått inspiration av en tjej som bara hade gått en termin ridskola, som fick en egen häst som var oinriden, och hon red in den i smyg. Idag är han himmelskt het, men superfin annars)

Av Mila - 29 april 2013 19:29

Hej allihopa!

För det första, vill jag att ni kollar in min och Glimts nya blogg :)

Sen så har jag ju varit på möte, och vi kom fram till att vi ska UT  och jaga pantburkar. Och sälj Kakor. Är et nån som har bra förslag på vad man kan sälja förutom

* New body

* Te och kaffe

* Toapapper

* Kakor

 Kommentera gärna för det är bra att veta. Ja idag så har jag longerat glimt, istället för att rida. För han måste få lite vila. Det ska han få imorgon. Jag stoppade på han regntäcket så jag kan rida på onsdag, det ska bli piss och bajs väder imorgon. Sen så vill jag att ni säger till ifall ni behöver medryttare, eller om ni vet nån som vill ha. Då är ni äkta änglar <3

Av Mila - 26 april 2013 16:45

Hallojjsssaaaaannnssiisssooosssii :) Hej helt enkelt. Idag har jag haft awesome. Det var asgod mat, chicken nuggets och sen så har jag hoppat med glimt. Och inte nog med det så ska jag på bio ikväll, iron man 3. Men han bockade först mitt på hindret, sen så rullade han sig. Jag fick fan panik    Läbbigt. Och han beter sig som värsta hingsten. Men här kommer några bilder iaf. Bye bye, och puss till den bästa och busigaste , Glimt  

         

Av Mila - 26 april 2013 16:26

Hej hallon. Har hoppat på Glimten idag :) några bilder? Dem kommer sen när jag har datorn. Puss kram ses snart

Av Mila - 25 april 2013 17:26

Hej idag blir det inte heller nån ridning. men jag fick komma så mycket jag ville resten av veckan från och med imrogon ( fredag. ) imorgon får mamma köpa en.  Ja men nu ska jag gå till minn granne och fråga om hon vill komma ut och leka, Hejdå, ses imorgon. ( så fort jag får rida glimt blir det ut i skogen och busa och hoppa :) )

Av Mila - 25 april 2013 15:18

Hej. Igår kunde jag inte rida så jag åkte och shoppade lite nya kläder. Dem var jätte snygga. men hittar tyvärr inga bilder. Idag tror jag att jag ska rida och ja då ska jag hoppa. ÅÅhh bajskorv! jag har ingen hjälm. Ska fråga om jag kan låna av en kompis. :) Mamma måste köpa ny hjälm. Nu ska jag se film. Byebye hadee :)

Presentation


Allt är uppochner. Läs presentationen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg ska min ponny ha (om jag får en alltså ;)
 Grön
 Blå
 Lila
 Rosa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Horses

Hej som alla vet så älskar jag hästar :9 därför gör jag denna meny avdelning. haha låålll vet inte ens va jag gör men det får väl duga ändå :)

Läs mer om glimt

Min ena skötponny Glimt

Namn: Midgårds Glimt

Typ: Valack

Kategori: Liten B

Ålder: 7 elr 8 tror jag

Övrig fakta: Världens bästa ponny!! Och envisaste hihi<3

 

Läs mer om Bolero

Min andra skötponny Bolero

Namn: Midgårds Bolero

Typ: Valack

Kategori:  maxad A

Ålder: 4

Övrig fakta: Bolero är inte inriden än. Men vi löshoppar han och tränar frihetsdressyr med han. Han kan sitt och Ligg :) Världens bästa ponny<3  

Läs mer om mig ;)

Här har du möjlighet att läsa mer om mig, mina konstiga händelser, saker om  mig, mina intressen och m.m

 


Ovido - Quiz & Flashcards