Alla inlägg under januari 2013

Av Mila - 27 januari 2013 10:30

Jag orkar inte blogga just nu... Men idag ska jag inte göra nåt speciellt har inget att skriva om.. nJag åt kanelbröd till frukost och drack proviva ja det var allt för idag hejdå! Sorry för att jag är såå...? men ska iaf bättra mig jag lovar på heder och samvete

Av Mila - 26 januari 2013 09:22

Hej allihopa :) hoppas ni inte blir allt för besvikna på mig... det blir nämligen en paus i skrivandet. vilket betyder att jag inte kommer blogga lika ofta, kanske två ggr i veckan :)   men det är för att jag känner att jag inte har all tid i världen och då känns det bättre att göra så här . men jag kan berätta vad som ska hända idag: jag och wilma,paulina och matilda ska på badhuset idag. det ska nog bli roligt. alla har egna bloggar och jag kan säga deras adresser. Jajja men vi får se hur det blir med mitt bloggande här framöver jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan. tjooooo på er vackra och fina vi hörs framöver. Wilma och paulinas blogg: http://delliealida.blogg.se/ och matildas är: http://matmod.blogg.se/ hilda ska ju inte med vad jag vet men kan säga hennes blogg också. och emmas blogg :) hildas blogg:     http://ponnypuss.bloggplatsen.se/ och emmas blogg : ojj hon verkar ha tagit bort den men jajaja :) tjooo på eer

Hej

Av Mila - 25 januari 2013 13:39

Hej allihopa :)  nu är jag missnöjd med min blogg igen så ska ändra, men i första hand kommer bloggandet, elller hur? Jaoo men ska till glimt och bolero nu efter skolan. Med wilma och matte, om inte nån annan hänger på. tror ej det blir nå rida kanske, bara kanske. ska kanske på träningen ikväll tror det iaf. men nu måste ja göra andra saker så ni får må då :) tjooo på er fina och vackra ;*

Hej

Av Mila - 25 januari 2013 13:39

Hej allihopa :)  nu är jag missnöjd med min blogg igen så ska ändra, men i första hand kommer bloggandet, elller hur? Jaoo men ska till glimt och bolero nu efter skolan. Med wilma och matte, om inte nån annan hänger på. tror ej det blir nå rida kanske, bara kanske. ska kanske på träningen ikväll tror det iaf. men nu måste ja göra andra saker så ni får må då :) tjooo på er fina och vackra ;*

Hej

Av Mila - 23 januari 2013 16:30

Hej nu är jag med Hilda. Skulle igentligen fara på badhuset men fick inte för min mamma! (comic_angrysmile) aja men det tar jag nån annan gång. Nu spela ice cream jump så bye bye (comic_kisssmile)

Av Mila - 21 januari 2013 19:58

Hej:) ja idag har jag ju varit hos glimt och ridit han med min kompis Paulina Pau galopperade med han men jag kände bara för att trava:) ja idag hade vi teori och planerade lite smått och vi ska ute ritt nästa vecka och det ska bli jättekul. Vi ska även ha rykt rally och snöplumsning:) ja men jag får berätta mer imorgon för nu ska jag göra kvällen:) ja hejdå och sov så gott alla fina/)

Av Mila - 21 januari 2013 17:27

Hej nu drar jag till brk och ska ha teori. Jag har varit och ridit glimt i dag. Men bloggar senare hejdå ?

Av Mila - 20 januari 2013 16:11

Hej allihopa    Mår ni bra? det får jag hoppas :) alltså ja som ni kanske märker har jag fixat ganskka mkt här på bloggen ;) du får gärna kommentera vad du tycker om den nya stilen :) jag undrar även om du har några önskemål om hur min blogg ska se ut?? det skulle bara vara roligt att veta :) aja, igår så blev det inte nåra sov kompisar:( hilda verkade inte ha lust med nån kontakt alls och sånt får man ju acceptera :) emma därimot kom och var hos mig till åtta tiden tror jag. vi såg på williams lista och så åt vi nå gott. ÅÅh vad jag börjat sakna glimt och bolero. Jag måste dit i veckan om jag ska överleva ;) ajja men imorgon ska jag till brk och vi ska inte rida. Utan vi ska ha teori:) vi ska typ planera vad vi ska göra den här terminen och vad vi vill öva på :9 vi ska typ lära känna varandra också så det ska nog bli roligt. Just nu så ska jag spela lite msp och fixa nya kläder. Vet ni tre saker jag vill ha riktigt mkt? Jo, en häst, en dator, och alla the sims spelen med tillbehör!! Haha jajaja, men vi hörs ju säkert senare eller imorgon :) ska nog ladda upp lite random bilder jag snart:) Bajjjss imorrn äre skola  Ajja vi hörs hörni   Heeejjjjdåååååå:) hare bra alla därute :)

Presentation


Allt är uppochner. Läs presentationen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg ska min ponny ha (om jag får en alltså ;)
 Grön
 Blå
 Lila
 Rosa

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Horses

Hej som alla vet så älskar jag hästar :9 därför gör jag denna meny avdelning. haha låålll vet inte ens va jag gör men det får väl duga ändå :)

Läs mer om glimt

Min ena skötponny Glimt

Namn: Midgårds Glimt

Typ: Valack

Kategori: Liten B

Ålder: 7 elr 8 tror jag

Övrig fakta: Världens bästa ponny!! Och envisaste hihi<3

 

Läs mer om Bolero

Min andra skötponny Bolero

Namn: Midgårds Bolero

Typ: Valack

Kategori:  maxad A

Ålder: 4

Övrig fakta: Bolero är inte inriden än. Men vi löshoppar han och tränar frihetsdressyr med han. Han kan sitt och Ligg :) Världens bästa ponny<3  

Läs mer om mig ;)

Här har du möjlighet att läsa mer om mig, mina konstiga händelser, saker om  mig, mina intressen och m.m

 


Ovido - Quiz & Flashcards