Alla inlägg under december 2012

Av Mila - 31 december 2012 13:48

hej och god eftermiddag ;) Nu har jag varit i pagla med familjen och åkt madrass, pulka o tefat :) fast, pappa åkte skidor med enzo. Vi skulle ha grillat ett kött som hette gorpi men den gubben gick inte, eftersom min väääldigt glömska pappa glömt ved hemma så vi kunde inte göra det heller. Så nu sitter man här mätt och belåten efter att ha ätit mackor och druckit varm choklad. Nu får jag önska er ett gott nytt år för nu ska jag skriva lite hästfakta om glimt på min andra blogg. Gott nytt år!! Bloggar förhoppningsvis vid midnatt  

Av Mila - 30 december 2012 20:20

Hej alla läsare   Idag har jag ju som sakt varit på travet med hilda    det var ganska kul. Men nu har jag jag gjort en till blogg som ska handla om hästar!! Olika raser och rasfakta, bilder från google ( ingår även i rasfakta) skötselfakta, hissa och dissa, saker jag vill ha, hööks saker och massor med annat :) Men ska fixa lite på den nya nu så får blogga senare. Blogg adressen är HorseInMyLIfe.blogg.se  . Hejdå på er och fortsatt trevlig kväll.

Av Mila - 28 december 2012 16:22

Hej allihopa ? förlåt för att jag inte har bloggar igår. Men orkade inte. Idag så har jag varit på stan och köpt lite saker. Jag var där med en kompis. Jag har köpt en grå stickad och fodrad mössa med en liten pälsboll på toppen. Och så har jag köpt en dushcreme som var på rea med doft av citrusfrukter och fläder ?. Ikväll så ska jag nog åka skoter. Kanske att jag får prova köra också ?. Igår så var jag på travet hela dan. Sen när jag kom hem duschade jag. När jag var klar så tänkte jag blogga via telefonen, men då hade mamma slängt ut mina kläder för att dem luktade så ila, och då var min telefon i byxfickan. Så den gick inte att använda på ett tag och när den började funka igen så hade jag annat att göra. Men nu ska jag gå och käka. Bye bye. P.S här kommer en liten bildbomb på älskade ponnyn bolero?

Av Mila - 26 december 2012 09:55

Hej och godmorgon :) idag tänkte jag fara till stallet om nån där är hemma. Och nu ska jag äta frukost så bloggar senare. Så hejdå :)

Av Mila - 25 december 2012 09:44

Godmorgon :) Sovit gott? Det har jag. Efter att få veta en av det näst bästa julklappar i världen så sover man oftast gott! Jag fick ett present kort på hööks och en ridhjälm och sen fick jag veta att om jag ville skulle jag få börja rida på bodens ridklubb. Pappa hade redan ordnat allt så jag börjar 10/1 på en torsdag :) sen fick jag tjocksockar, ett present kort på HM, en parfym och pengar från min farfar :) jag fick inte så många julklappar trots allt :( men det var ju inte så billiga grejor. Idag ska jag vara med Emma och vi ska gå på bio. Premiären för Mammas Pojkar :) men den här gången i Boden som tur är :)

Av Mila - 24 december 2012 10:22

Jag måste bara önska er god jul igen, då god jul :)

Av Mila - 24 december 2012 08:17

God jul och godmorgon på er! Har ni sovit gott? Fått nå paket? Hoppas det :) jag har iallafall fått det :) men jag tror att jag får en ponny ikväll. Men nu ska jag se julkalendern. Så hejdå, och återigen god jul :)

Av Mila - 24 december 2012 08:17

God jul och godmorgon på er! Har ni sovit gott? Fått nå paket? Hoppas det :) jag har iallafall fått det :) men jag tror att jag får en ponny ikväll. Men nu ska jag se julkalendern. Så hejdå, och återigen god jul :)

Presentation


Allt är uppochner. Läs presentationen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg ska min ponny ha (om jag får en alltså ;)
 Grön
 Blå
 Lila
 Rosa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Horses

Hej som alla vet så älskar jag hästar :9 därför gör jag denna meny avdelning. haha låålll vet inte ens va jag gör men det får väl duga ändå :)

Läs mer om glimt

Min ena skötponny Glimt

Namn: Midgårds Glimt

Typ: Valack

Kategori: Liten B

Ålder: 7 elr 8 tror jag

Övrig fakta: Världens bästa ponny!! Och envisaste hihi<3

 

Läs mer om Bolero

Min andra skötponny Bolero

Namn: Midgårds Bolero

Typ: Valack

Kategori:  maxad A

Ålder: 4

Övrig fakta: Bolero är inte inriden än. Men vi löshoppar han och tränar frihetsdressyr med han. Han kan sitt och Ligg :) Världens bästa ponny<3  

Läs mer om mig ;)

Här har du möjlighet att läsa mer om mig, mina konstiga händelser, saker om  mig, mina intressen och m.m

 


Ovido - Quiz & Flashcards