Alla inlägg under december 2012

Av Mila - 23 december 2012 09:07

Idag så har vi verkligen fullt upp! Julklappar ska delas ut, julklappar ska handlas färdigt, granen ska kläs, skinkan ska tillagas, mjukkaka ska bakas och Enzo ska motioneras. Och så slänger vi kanske på en skotertur på det:) men som sagt så ska jag handla klappar till hästarna också. Planerar att det blir några äpplen och varsin påse morötter :) och jag kanske åker dit på julafton om pappa inte hinner hämta bilen innan kvällen. Och så kanske jag ska vara med min granne också :) men här kommer en liten bild som också kommer skickas i morgon :)

Av Mila - 23 december 2012 08:32

Igår innan bion så byggde jag och mamma pepparkakshus. Men det gick sönder så därför har vi lindat in den med grönt presentsnöre :)

Av Mila - 23 december 2012 08:32

Igår innan bion så byggde jag och mamma pepparkakshus. Men det gick sönder så därför har vi lindat in den med grönt presentsnöre :)

Av Mila - 23 december 2012 08:27

Haloo:) är ni taggade? Det är jag !! Det är bara en dag kvar till julafton :) det är då jag får veta om jag får en ponny eller inte:D skulle bli jätteledsen ifall jag inte fick en :( och raka motsatsen om jag fick en. Har redan spanat in en c-ponny valack i Östersund :O det var en bra nybörjare häst :) men nog om det. Igår kväll när vi var i Luleå och sett på hobbits skulle vi gå och äta på Max, men så blev det inte. Dem hade visst fått strömavbrott så fom kunde inte laga mat. Sen när vi gick till bilen hade min pappa ställt den i ett parkerings hus, så kom vi inte in! Det visade sig visst att dem hade stängt!!!! Och våran bil var ju kvar där inne. Så vi fick gå till busstationen och vänta i en halvtimme på att bussen kom. Och när vi kom hem vid halv tio så fick vi äta middag. Här kommer några bilder på dem. Och när vi satt på bussen säger Emma : dan före dan före doppardan kommer jag aldrig glömma :)

Av Mila - 22 december 2012 11:30

Hej! Nu har jag ätit lunch. Jag åt typ en röra med potatis korv och ägg :) idag ska jag och Emma åka till Luleå och se på en ny film som heter hobbits :) längtar. Imorrn är det dan före doppardan. Då ska jag dela ut presenter. Det var ju tänkt att Hilda också skulle följa med men hon har inte hjälpt till att köpa nå julklappar för hon ides visst inte gå och panta. Så nu måste jag köpa alla julklappar :( det är väldigt synd när det blir så och det är ju klart att jag blir ledsen :( men nu säger jag hejdå för nu har jag annat och göra :) idag hissar vi Emma och dissar när folk sviker :)

Av Mila - 22 december 2012 09:37

Hej allihopa :) nu har jag ätit frukost klart :) jag åt en julvört från pågen och drack choklad/ chili te. Det är supergott. Idag så är planerna igentligen att åka på stan med Hilda men jag tror inte jag kommer göra det! För det första är det för kallt, för det andra så är det smockfullt på stan, och för det tredje så kanske jag skulle vara med Emma. Men imorgon ska jag vara tomte och dela ut julklappar till Arvid i förväg så längtar till det :) men nu ska jag ringa Emma så måste säga hejdå!

Av Mila - 21 december 2012 20:59

Hejsan därute! Idag är det avinkallt ute!! Men jag har varit ute ganska mycket ändå :) idag såg vi på film på skolan och den hette benknäckargänget. Den var superbra. Det var typ en blandning mellan action och komedi :) men idag så var jag på BRK med Hilda och kollade på när hon hade ridlektion. Hon red en ponny som heter Harry, och han var skitsöt. Och sen nu är jag hemma och håller på med min telefon. Nu ska jag gå så jag får lov att blogga en annan gång. Hejdå på er och ha en fortsatt trevlig kväll. :) ;)

Av Mila - 19 december 2012 19:52

Nu ska jag göra kvällen om jag ska orka stiga upp i morgon så godnatt och sovgott :) syns i morgon ;)

Presentation


Allt är uppochner. Läs presentationen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg ska min ponny ha (om jag får en alltså ;)
 Grön
 Blå
 Lila
 Rosa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Horses

Hej som alla vet så älskar jag hästar :9 därför gör jag denna meny avdelning. haha låålll vet inte ens va jag gör men det får väl duga ändå :)

Läs mer om glimt

Min ena skötponny Glimt

Namn: Midgårds Glimt

Typ: Valack

Kategori: Liten B

Ålder: 7 elr 8 tror jag

Övrig fakta: Världens bästa ponny!! Och envisaste hihi<3

 

Läs mer om Bolero

Min andra skötponny Bolero

Namn: Midgårds Bolero

Typ: Valack

Kategori:  maxad A

Ålder: 4

Övrig fakta: Bolero är inte inriden än. Men vi löshoppar han och tränar frihetsdressyr med han. Han kan sitt och Ligg :) Världens bästa ponny<3  

Läs mer om mig ;)

Här har du möjlighet att läsa mer om mig, mina konstiga händelser, saker om  mig, mina intressen och m.m

 


Ovido - Quiz & Flashcards